Förlåt...



Jag gillar en kille, 
som gillar en tjej, 
som gillar en kille,
som gillar
mej !
________________________________________________________________

Mina ögon kan tindra,
mina läppar kan le , 
men sorgen i mitt hjärta
kan ingen se

_______________________________________________________________

liten flicka söt som rosen,
kysser pojken mitt på nosen,
hon är liten men det går
för hon står på pojkens tår !

_______________________________________________________________

Förlåt att jag lekte,
förlåt att jag svek,
jag trodde ju allt bara var lek,
försent har jag insett ,
försent har jag förstått
att det är dej jag älskar
men då hade du gått !

                                                                                                 
                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0