10 april 09

Tjabba Tjena Hallå ! :D
idag vaknade jag av solen som sken in genom fönstret , skit fint väder idag juh, hoppas det inte blir dåligt igen :)
jag LÄNGTAR tills sommaren ;P i maj ska jag juh till mallis med , kul kul, den 30 maj är det klassresa också <3
 senare idag var jag med Malin och Liiwa , vi cyklade , och åkte cab ut i skärgården med mamma och där köpte vi mjuk glass,,,
vi var coolast i hela skärgården , jag i mina snygga brillor med xD
sen cyklade vi lite ,  till konsum och jag ville till lidel , men såklart ingen annan, men imöra då jävlar ska jag dit.
vi var hos malin ett tag också (:  liiwa ringde jakob , Ha Ha säger jag bara xD
jag surade för att vi inte åkte till lidel lr såg på Wild Child ;P
sen åkte jag o liiwa till henne och hoppa studsmatta och vi hade datan ute på den ;)
sen åkte jag hem och då var mamma och billy o hämtade Nicko hos magnus så vi är hundvakt för magnus skulle til åland :)
vi grillade för första gången i år också,, iaf för mej :P
PussOhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0