bilder... / 22 april 09 :) <3

Bilder sen helgen <3
mickan o ja xD <3haha ja dansar xD<3 sööööööööta liiiwa <3
bilderna kmr från mickans data xD <3



_______________________________________________________________________________


22 APRIL 09


idag var det skola det var väl som vanligt :)

sen efter det var jag med mickan , liiwa o malin :) <33

vi gick till maxi o köppte lila o blond hår färg , jag färgade bara lila det andra skulle juh inte synas,,,

jag doppade topparna o en slinga i luggen o en till nånstans xD

dom andra blev med skit bra ;) <3 men den blonda syndes inte så mkt på dom heller :/

men annars har det vart en toppen dag o den tkr jag vi ska göra om xD

senare var jag , liiiwa o mickan barnvakt åt sööööta wille , vi pluggade också men fatta inte så värst mkt xD

liiwa höll på att dö av skratt när hon hörde att mickan berättade en godnatt saga för wille om TANT CLARA xD

höhöhöhöh ... ni skulle bara veta vad den handla om men iaf hon låg på golvet o nästan tjöt xD

heheh ,,, nu måste jag gå ner och ge missan mat :D

skirver kanske imöra :)

just det tisdag nästa vecka ska jag o liiwa till bygget o sjunga in en låt , o vi kom på att vi ska klä ut oss den dan i

skolan xD jag ska vara punkare , med SVART HÅR ! xD tror jag xD

mickan o malin ska vara sport töntar o liiwa ska vara ett troll xD <33

nu måste jag verkligen gå har inte pluggat klart riktigt än heller xD

PussOhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0