andra dagen i högstadiet :))

dagen börja med att min klocka ringde 06:38, prick ! :ppPPpPPPpPppppP
ja gjorde iordning mej o sen gick jag ut för att möta liiwa o lolloh o sen fortsätta till mickan o sen 
till tunneln o möta malin o sen knalla vi iväg , vi fick som ett test , dt stod massa uppgifter o 
först stod dt läs alla uppgifter innan ni börjar o ja var så smart så ja läste faktiskt o på sista 
uppgiften stod dt gör bara uppgift nr 1 hahahah ! 
så ja satt där med mitt papper stolt som ja var medans många av dom andra satt
o skrev som bara den o sen såg man att dom börja sudda xdd 
hahahahah ! 
sen var vi på bygget en stund o efter dt sandfallet o gjorde massa lekar :PppPpPp
malin är fan bäst i kasta stövel ! HAHAHAH , noooooot xd
jaja dagen var ganska bra faktiskt :))) 
efter dt var ja med tjejerna o vi åkte ner på stan , för mickan skulle
köpa mjukis byxor ((; 
sen till netto o dät träffa vi , jonte, albin o august,

pussohejj♥

imorn blire baggerud med , med arbetslag 3 :)))))
ja skriver nog om dt imorn,

nu ska ja ut med liiwa som ligger o tjatar i 
min fåtölj ;DD 

Kommentarer
Postat av: Mathilda :DDDD

Haha Malin är så jäkla duktig på stövel asså xD haha men sen att dom gick på att det var ett apelsinskal xD det är ju fan mkt tjockare xD haha och sen ett dött barr fan va smart för att va blondin xD ta inte illa upp me blondin jag är också det från börjar ! xD hahaha

fin äru clara :D<3

2009-08-20 @ 19:03:24
URL: http://thiildaancarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0