baggerud ((;

JAG HAR 102 MYGGBET ! :OOoOoooOOoo00OO0O0o0O

igår var jag ju i baggerud dt är drf jag inte har bloggat ngt , 
vi samlades 8.20 o åkte buss o vi kom hem 22.30 ungefär :)
dt var riktigt kul förutom alla jävla myggor !!
malin har ännu mer än mej ! typ 124 trorja liiwa räkna till  ;)
vi gick ju i skogen och jag hade jätte korta shorts o malin lite
längre ändå fick hon mer en mej :P
liiwa har 24 o mickan vetto fan xd 
dt var iaf skit kul , hela arbetslaget 3 vare ;) 
i bussen sjöng 95 orna lr dom flesta iaf , haha
dom var helt craazyy , fast visst man måste leva livet ((;
juste dom sjöng om malin med ;) 
hoppas vi ska sova över nästa gång, 
som dom har gjort varje gång :))) 


längtar redan! 



IDAG :P

idag blevre vanliga lektioner, svenska , bild o slöjd.
vi börja halv 12 :))
på lunch rasten gick vi till konsum , jag fick 
med fuffu o sonja också ;D 
dom köpte tuggummi ;) 
om nin inte visste dt så får vi faktiskt tuggatuggummi 
på lektioner , dt visste ja inte , men man får bara göra
dt om man inte smaskar lr gör bubblor :))))
efter skolan flytta jag på en gång till pappa ,
 o sen gjorde jag iordning mej till träningen ,
vi sköt o gjorde växlar o sånt o sen hände dt
nått med liiwas finger , ja tror dt var finger, 
hon har säkert stukat : // <3
dt får vi se imorn ,
nu kom ja nyss hem och ska snart
duscha o äta :PpPpPppPppppPPPpp
sen sitter ja väl här igen ;) 

pussohejj♥♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0