buenas noches!

ja vakna klockan 6 av någonting o sen vid 7 ringde klockan o jag gick upp,
hade skit ont i halsen, med dt var ju inte hela världen.
idag hade vi iallafall MA,NO,SO,Spanska o nått mer tror ja xd 
jag har vart borta hela dan, dt har bara snurrat i huvet o sen fick ja reda på att dt
var så för malin också :OO efter skolan följde jag med malin hem ,
carro o hon slogs om köket xd carro ville göra mackkor men dt fick hon inte för malin, eftersom
"hon hade kompis med sej o vi kanske ville va sjävla ^^ " hahahahah xd
vi gjorde iaf nudlar, dom blev mycket bättre än vad mina brukar bil ;$
sen gick jag hem vid ungefär halv 7 o då gick ja förbi pappa o hämta mitt 
kort o en tröja (H)  nu sitter ja här o sjukar mej, ja mår verkligen piss och jag får bara vara på mitt rum , för annars kan ja smitta ner andra, dt smittas väldigt lätt, på varenda toa i skolan sitter dt en lapp om influensan,  o man måste stanna hemma om man känner sej dålig  -.-' o jag vill verkligen till skolan imorn eftersom att dt är 7:ornas dag på bygget imorn,
 o dt betyder att dt bara får vara sjuor där o så ska dom tävla o massa :( 
men vi får se om ja mår bättre imorn, isf blire bygget (((((: <3

INFLUENSAN HÄR KOMMER JAG ! (n) :(

pussohejj, hoppas alla är friska ;* ♥
ja tkr att ni kan vara lite mer sociala på msn med (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0