detta visste du inte om mej inte ! :)



       att jag är en äkta blondin.
       att jag är född i eskilstuna och ja bodde där i 5 år :)
       att jag har en mor o en bror som har diabetes
       att jag har 6 låtsas syskon xd
       att jag har färgat håret, lila o rött ;$
      att jag älskar min röda mössa , som mina kompisar hatar !
      att jag har helt tappat kontakten med mina kompisar i eskilstuna
      att jag vill flytta till USA när ja är äldre ;)
      att mina nära vänner och min familj går före allt annat <3
      att jag ÄLSKAR SUNDSVALL CUP! :)
      att jag älskar sprite (drickan) xd
      att jag står brevid en av mina bästavänner och hon gör dt som ja gör nu :))
            och vi är kära i samma kille ;$
      att jag tror att mina kompisar skäms över min snygga dans xd
      att jag har gråtit mej till sömns
      att  jag tkr dt är riktigt töntigt att säga/skriva tiieep
      att jag inte har fått min första kyss än ;$$ 
      att jag följer kenzas blogg :))
      att jag är beroende/älskar twilight bökerna !! :DD
      att jag har den största delen av släkten i skärplinge/tierp :P
       att jag har en grön tandställning xd, som ja fuskar med (66)
      att jag vill bli en stor bloggare någon gång i framtiden ;P
      att jag gör nått konstig så mina kompisar nästan alltid skrattar fast ja är seriös ibland xd
      att jag har en "stil" som mina kompisar säger, utan att ja själv har vetat dt xd
      att jag lånar min mammas kamera o ja märkte nu att batteriet är slut , för ja skulle ta kort på mej
        i liiwas snygga hjärtformade glajjer (hhh)
      att jag använder fuck/fucking i meningar när ja är förbannad xd
      att jag är jävligt trött på att skriva här nu när ja kan ha skit kul med liiwa ist ! :P


       SÅ HEJDÅ J*VLA BLOGG TEST SKIT SAK !

                                                                                       pussohejjj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0