16.38, tisdag den 8 december 2009 :)<3

sitter (lr ska ja säga ligger kanske?) här i sängen, maria (svenska läraren) är sjuk så vi har inget prov imorn, bara för att jag äntligen börjat lära mej -.-'
ahja, slutaade vid halv 4 gick ut, kom på att ja har omprov så vi går tbx o hämtar min svenska mapp, mickan var ganska grining o arg, hah! ;)
före dt  var dt matte, Lolloh märkte att om man slår med linjalen i hennes panna så kmr dt puder på så, hon ah.. satt o slog sig i huvet, mickan satt mest bara o tjatade om hennes tröja som hon tkr ser ut som ett nattlinne, o i maten kom gullis fram till henne o sa att hon skulle ta av sig sin jacka, hahahahahh!  då blev hon ganska sur.. ;o
o malin, vad finns dt att säga? .. helt dum i huvet, hahahahahah!
hon knuffa mig ner på en stol så jag nästan drog mig, o tjatade om banan chips gjorde hon med, hahah!
hahahahah, o hon o mickan dansade på engelskan o så kom kristian in, hahahahahah!
ja har dt på film, kanske lägger upp dt senare om dt går ;p
oliwia var sjuk idag, krya gummsi ;*<3
.
nu kan ja inte skriva mer för nu ska ja rädda malin från en värderaar gubbe som snart kmr hem till henne, hah!
vi får se vad dt blir, bloggar när ja är här igen , pusssssssss<3
.

bjuder som vanligt =)

Kommentarer
Postat av: Oliwia:)

älskar dig <3

2009-12-08 @ 16:52:04
URL: http://omerilainen.blogg.se/
Postat av: amanda!♥

Söt bild!<3

2009-12-09 @ 21:32:00
URL: http://aamannnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0