and when I look into your eyes I'm liking what I see ;)

PROVET GICK FAN SKIT BRA!
.
fan ja trodde verkligen inte att dt skulle göra dt ;>
gööööööööötttttttt, är allt jag säger (hh'
nu sitter jag här, liiwa o ja skulle ut o springa förut, men ist hade vi snöbollskrig (a'
hah! så kan dt gå;D
o nu sitter jag här, imorn slutar vi 12, vilket också är göööööööttttt (hh'
hahahah, bara julshow o lite snack i klassrummet ;>
och idag har vi bara städat typ, fixa sy slöjden md ;)
hahahah, nu har jag haft en smiliey i slutet av varje mening ^^
hahah, ahja, nu fryser jag som bara fan så jag tror att ja ska bädda ner mej i sängen och sätta på ngn bra film :)
efterskolan gick ja o liiwa till konsum sen till henne o hämta kameran o sen till min far, packade lite snabbt o sen vidare till mor min, SNART ÄR DT JULAFTON!
PRICK EN VEECKA,
TAGGGGGGGGGGGGA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0