dagen dåra ;)

vi hade :
  • Mentors tid i 15 min ;p
  • Spanska, gick fin fint!
  • Engelska, gick bra även dt ;p
  • Matte/NO, men vi hade bara Matte, fick nytt schema ;p
  • LUUUUUNCH :D
  • Teknik, vi tog loss min gamla spegel i mitt gamla skåp, lr ska ja säga att mickan gjorde dt? ;p o hon kmr få otur i 7 år, för den pajja. dt bra var att jag inte drog mej utanför 9:orna som förra gången ;$
  • SOOOOOOOOO, svarade på 9 frågor och ett litet oförberett test, fick 10/13 (yy'
.
sen vare hem, jag trodde att vi skulle mötas kl 18, för dt gjorde vi sist, o så när ja sitter vid datorn, kmr mickan o malin o knacka på fönstret o då skulle vi ha mötts för 15 min sen? o då vare alltså 15 min kvar till träningen började o ja hade inte fixar mej, så vi messade malin att vi skulle komma senare, vi hann inte springa ute så vi fick springa inne ist ;D   mest fys blevre idag, men dt är gött dt med! ;p
nu har jag precis ätit, o nu blire duschen o sen datorn o kika lite på svenskan sen, 2 svenska prov på onsdag med, o nu jävlar skare inte bli omprov! ;)
pusssssssssssssss, hare! <3
.
.

jag bjuder på bilden förfullt! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0