dagen :)

dagen har vart riktigt seeeeeeeeeeeeeeeg, dt har inte vart min dag iaf.
först gick jag runt i tant skor, lr som såg tantiga till det som jag hade på mej, så ja har klagat ganska mycket på det,
o massa mer, o när jag kom hem fick jag as ont i magen med dt har dock gått över nu, men jag känner inte för träning, för hängig så jag tror inte att dt blir ngt för mej, idag skulle vi ha jennie med, men ahja ;p
på lördag är dt match med, om jag får vara med på den när jag inte är med på träningen ?
vi får se, ja bloggar sen, har bara haft skit lektioner idag så dt finns inte så mkt att säga om dt, pusssssss<3

Kommentarer
Postat av: Malin :)

men clara vi har ju aldrig haft att vi inte får vara med på matcher när vi inte är med på träningar för vi är så lite ändå xd

2009-12-09 @ 16:32:18
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
Postat av: Miiiiiccckan ;)))))) <3333

DU HADE INTE TANT SKOR! xxxddddd

2009-12-09 @ 21:44:21
URL: http://miicckans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0