fick lust att skriva lite :)♥

sitter här helt färdig fixad. ikväll blire först middag med en massa folk här hemma, lovade att iallafall äta med dom. :) sen blir det utgång mot mickan, o träffa tjejerna o sen ska vi väl hitta på någonting.
idag har jag inte gjort annat än att suttit här fixat mig, bytt kläder ett antal gången.. hahah, o pappa säger bara, "det är så kvinnor är..." o sen hjälpte jag eva & pappa nere i köket en sväng, rostade bröd o så blev det någonslags röra kvar som jag och pappa bråkade om haha, och jag fick det för eva o då blev pappa sur :( o bara för att driva lite med honom sa jag när jag hade ätit upp " mhh, dt var gott" pappa; " dt var det säkert..." mutrade han surt o eva och jag bara skrattade åt honom, ibland kan han faktiskt vara rätt go iallafall :) ♥  o speciellt när han sjunger o man blir så störd, så man skriker på honom o då sjunger han bara högre, o det händer ungefär varje dag.. -.-' hahahah.
ahja, jag antar att det är så pappor är, hahahah! ;)
imorn vetja inte alls vad som hönder faktiskt, ska flytta till mamma, sen är det den där riddaren som alltid går efter nyår, hahah ja kommer inte ihåg vad han heter, typ ivenhoe? får man inte missa iallafall!
sen på söndag så ser det ut som att jag måste följa med till mormor iallafall............
men ahja, det blir nog bra i slutändan. nu ska jag bara se till att få upp mitt humör lite mer så att jag är på topp till kvällen, o det får man upp genom att dunka lite bra musik! ;D

2009    ♥♦
året har vart båda bra och dåligt.
har vart med om många saker, tex sundsvall, något man sent kommer glömma ♥
och massa mer saker har hänt, hittat kärleken några gånger men också mist den, men sånt är livet!
ganska mycket bråk med tjejerna också, men alla bråkar eller hur?
så är livet liksom..  men också många väldigt fina stunder med dom. <3
ny klass har man fått också, lära känna massa nya männsikor, ganska mysig :)
men ja saknar den gammla klassen något så grymt med!
_____________________________________________________________________________________
nu kmr nya året 2010, och det ska bli bäst!
puss påer som har gjort 2009 för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tssssss :)))))) <3

ily2 ! <3;*

2010-01-01 @ 21:52:20
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0