GOOOOD JUUUUUUL :DDDDDD ♥

GOOD JUUUL! :DDDD
idag är jag på mycket bättre humör än vad jag var igår, hahah!
o ja vet inte om jag hinner fixa bloggen just idag, imorn blir det nog ;)
nu är iallafall emelie här med, och sthlmarna o min familj då, o snart kommer putte, emma, nellie och isaac :)
o då blir det att äta o öpnna paket tror jag ?  mysssssssss :D
jag fick ett paket imorse, och det var från mormor i skärplinge ;p
jag bloggar nog mer senare, hoppas ni får den bästa julen någonsin nu!
o glöm inte kalle anka o dom programmen klockan 3, en tradition!
och det känns ganska bra att vara hemma med mamma denna jul och inte i åre som vi har vart i några år :)
imorse kom dom in o väckte mej igen, som vanligt alltså.
hahahh, för vi skulle äta frukost tillsammans idag, så jag fick ta i gå upp, och nu har jag precis fixat mej:)
pappa ringde förut o hälsade god jul med. faster, judde o crille är där, och farmor & farfar med, men dom kommer imorn också, när vi har åkt till dit :)
pusssssssssssssssssss o ha en bra jul allihopa! :)♥♥

Kommentarer
Postat av: Malin :)) <3

du kalle anka är klockan tre! haha xd

kan du inte dt än!? ;D<3

2009-12-24 @ 12:43:39
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
Postat av: Malin :)) <3

sv: hhaha :)

dsm gumman ;*<3

2009-12-24 @ 13:41:52
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0