hejj bloggen :)

hahahah, fin rubrik - jotack javet! ;D
.
vart ute i strand hela kvällen, sett filmer o sånt ;d
mys vare iaalla fall :) ♥
nu sitter ja iallafall här kan inte gå o sova än fan, hahah!
sen ska liiwa ringa o väcka mig imorn vid 9, ?
hahahah, för ja lovade henne att gå ut o springa ...
men ahja, dt är smällar man får ta! ;)
nu ska ja städa mitt rum lite, för dt ser förjävligt ut om ja ska vara ärlig.
här kommer fler paket som ja fick av farmor o farfar ^^
judith var med med, eftersom faster o crille har åkt till london ^^
o jävlars vad hon har blivit stor, hahah, så gullig så ;*♥
.
  • 6 par troser, alltid bra! ;D
  • långkallingar, perfekt till branäs vecka 6 ;p ♥
  • puma perfym/body lotion/ o ngt mer, hah ;d
  • 500 kr present kort på gina, asso har ja 1000 där nu ;o ;)
  • tröja/tunnika, lr ngt sånt ;s
  • vantar :D
  • strumpor ^^
  • strumpbyxor ^^
  • benvärmare ^^
  • hår spray ;ppPpPp vilket var bra eftersom min är slut! ;D
  • 500 kr :)
  • en bok - killar, kompisar och kosmiska kyssar :)
dt var väl dt, tack så HJÄRLIGT mycket! ♥
mycket saker man behövde av det :)

o haha! ja har börjat med några riktigt fula smilisar, som jag verkligen stör mig på, bara så ni vet så gillar jag dom inte men ändå kommer dom när jag skriver?  ;ss
men ahja, dt är ialla fall dom här :  ;pPpPpp lr ;p - ;d - ^^ - xd - x'd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0