hos pappa nu :)

vaknade vid halv 12 av att victor kommer in o skriker att pappa kommer om 20 min så jag får skjuts om jag vill, så jag går upp o skndar mig, fixar mej inte ens, o ja glömde att ta av mig pyjamasen så jag hade den på under, hahaha... och ändå så hinner jag inte. så jag fick gå grinig som jag var i snöstormen ute med 2 stora o tunga väskor, mysigt säger ja bara. sen kom jag fram, kände mig ofreeeeeeesch så jag hoppade i duschen o sen fixa mig, nu är anton här med, hemma från götet ett tag, han, victor o pappa sitter nere o spelar xbox360, o hahahahahahah säger jag bara, anton har halva laget utvisat, o victor står upp o spelar o skriker, o pappa sitter i soffan o skrattar, hahahah medans eva & jag beter oss som vanligt folk =)
juste precis när jag kom hit fick jag öppna ett paket, o i var det högtalare till datorn, göööööööööötttt är allt jag har att säga & tack! :D<3
snart kommer my, farmor&farfar och judde :))))))<3
jag har inte träffat judde på flera år känns det som, så dt ska bli kul.
hoppas alla har haft en toppen jul för det har jag! :D
.
nu ska jag gå ner o sno lite godis som vanligt ^^ o sen vänta på folket :p
.
.
.
.
.
.
det var lite av det, som jag har fått än så länge :))) ♥
tack så mycket allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0