I guess this is where it should be a headline? ;o

idag- stan med brudarna, film hos liiwa, såg pirates of caribbien (stavning?)  1an vare iallafall :)
sen vare träning, mest slapp, hahah lite kontringar, minihandboll, straffar/värma upp målisen ;p
o sen stod/låg vi ner på en madrass o prata, hahah, shiiiiiiiiiiiit vad jag längtar till sundsvall! :DD<3
älska älska handboll<3
nu sitter ja iallafall här o känner mej freeesccccchhh, har duschat o fixat mej lite, fick något slags ryck o kände att ja var tvungen att fixa mej lite x'd
men nu sitter ja bara här i mitt röriga rum i sängen med alla kuddar o kläder o lyssnar på musik, mysssssss ;*
men nu snart trorja att ja ska lyfta mitt feta ass o knalla ner till källaren (där dt spökar) o lämna lite saker, hahah o vi har tom döpt spöket där nere, inte för att jag kommer ihåg vad det heter med iallafall, lite små mysigt sådär ;)
.
jag funderar på att inte blogga så himlans mycket längre, har ingen orka att skriva här helaa tiden, men ibland kommer det inlägg :))
men vi får se, ja skriver med om det sen, nu ska jag som sagt ner till källaren trorja :)
pussssss på dagen o på er! ;*
.
o snälla ni, kan ni inte försöka vara lite sociala på msn sötnosar?
.
.
egogirl_clara_96 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0