lucia :)

sitter i soffan med liiwa, dagen har vart piss fast dt var lucia.
luciatåget var fint o dom sjöng allihopa bra ;)
men ja mådde piss, ont i magen o mådde illa, ett tag trodde jag att jag skulle spy, men nu mår jag bättre :)
o dt  var några som körde bubblan med straff, o då skulle edin ställa sig på borde o strippa, och jag säger bara haha!
o så stod muggen bredvid o kolla på, o hon var inte speciellet glad, hah ;p
o när jag såg honom stå där blev jag ännu mer illamående ;)
nu kom victor hem med ;)
liiwa och jag sitter i allafall och kollar på flickan som lekte med elden igen, ha-ha :)
pussssssssssssssssss<3
ikv får vi se vad som händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0