slarv, slarv, slarv, skärpning clara! ;)

dagen, ja vaknade vid halv 1 ngn gång, familjen var inte hemma, dom hade tydligen åkt till k-stad? ;d
lr jo victor o nisse var hemma, mys :)
ja duschade o fixade mig, o sörjde min lugg lite mer, sen gick ja till liiwa, vi gick ner till maxi o ja köpte foundation o dricka, o örhängen o hon ben&jerry glass, o foundation. sen vidare hem till liiwa o kolla film, nanny balbalbla, nått sånt, har sett den förr, o den är bra faktiskt. :)
mamma ringde en snabbis när ja satt hos liiwa med, o jag kanske inte ska följa med till mormor på söndag, men vi får se :))) förkyld var hon med, så krya! ♥
sen gick ja hem o åt med familjen, o nu sitter jag här o lyssnar på musik.
ahja, det blev ett lite slarvigt inlägg gjort av mig, men ni överlever! :D

Kommentarer
Postat av: mamma A-L

Du ska visst åka med till mormor på söndag!!

2009-12-31 @ 06:57:49

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0