thought that I would fail without you, but I'm on top! :D

idag vaknade jag inte av att malin ringde, utan liiwa :)
hon försökte få upp mig ur sängen o ut o fota, o ja sa nejj, hahah dt är fanimej 15 - ute ;o
o sen här nu snart ska jag o familjen till karlskoga, innebandy butiken för att köpa utrustning till victor o handbolls saker till mig (aa'
hahah, sen får vi se vad dt blir, jag tror att det bara blir slapp ;pPP
igår gick ja,malin o liiwa ut till strand för att väcka leo, posse o fille hahahah, för dom hade typ lanat ;d
hahaha, bara för att jävlas lite ;) nejrå, sen såg vi ngn äckel film, haha typ the hills have eyes ? lr ngt sånt, äcklig vare iaf ;s
nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik, ni får ha dt bra, pusssssssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0