-Handboll-

idag var det sverige mot nånting det blev  60- 61 till dom andra :/ det var riktigt nära , våra matcher blev inte lika lyckade xDD men mot åmål blev det 17-16 till dom det var ocksså riktigt nära på slutet fick vi straff det var emely som tog den men det blev inte mål det var skit spännande xDD men dom vann , men det var bra spelat (yy)
den andra matchen mot hellton behöver vi inte säga så mkt om , dom vann med 28-5 :( xDD hehe dom är faktiskt skit bra !
domarn var bra :) det var en tränare från hellton laget , för att det inte kom nån till matchen men han var bra (y) Nora och Malin K stod i mål dt var skit bra av båda :) <3
nästa match mot nånting kommer inte på vad det var just nu men iaf så är jag i Branäs med mickan o tyyp några från hennes släkt x)       jag vill ha sladden som man laddar in bilder med till pappas kamera så att jag kan lägga in lite bilder sen nyår o lite sånt ,HAH det finns bilder på Liiwa och mej när vårt hår står rakt upp xDD
jaja den kommer nog fram snart .
jag har inte platt tången hos pappa glömde den så imöra kommer jag se ut som ett troll xD
senare i kväll är det X-Man 2 men jag sk nog inte se den iaf inte hela :)
Imöra ska jg vara med kömpisar <33 o litte sönt :) skolan med :/
längtar tills sport lovet ..
vi har sånahäär pins som vi ska sälja 25 st för 25 kr st ja har sålt en , till mej själv xD så är det nån som vill köpa ?, pengarna går till hjärt o lung fonden lr iaf 20 kr av varje pins o fem kr går till våran klass resa :) vi ska till Horseryd ;) kul kul ..  hjälp fler små hjärtan att klappa xD hehe ... och så har olagliga malin laddat ner wildchild idag med som ja MÅSTE se xD <33 (gammal bild men jag tror det är ett hellton lag på bilden )
 
PussOhej <3

Kommentarer
Postat av: clara

Jag bara skämta det blev 31-30 xDD

2009-01-28 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0