17.07- 17.15

träning starx .
idag har det vart skola , vi hade musikal,spanska , idrott o nått mer tror jag .
nästa torsdag åker Mickan och jag till Branäs med hennes släckt så jag ska inte vara med på musikalen på torsdan när vi ska spela upp den för 3,4 och 5 an . Tobbe ska låna min mössa då  . om jag hittar den ,jag tror att den ligger hos mamma nånstans .
Imorgon skulle jag ha vart med Malin ,Mickan , Oliwia , Becca, Albin o några kompisra te albin men jag måste rensa garderoben :( o flytta till mamma . men jag kanske kan vara med efter det :) .
Just det Emelie har fått barn hon fick det i helgen , en kille som heter Noah :P
PussOhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0