Älska Twilight <3

tältningen gick superb! ;D
vi sov ute hela natten , dt
blev inte så sent iaf vi somna
nog nån gång vid halv 3 o vakna
av malins jävla mobil ! ;@
hahahah , sen låg vi o lyssna
på lite musik tills min pappa
ropa att vi skulle ta ner tältet så han
kunde klippa gräset -.-'
haha, men dt var riktigt roligt ,
får vi ta o göra om nån dag
tkr ja tjejer , nu ska ja nog lägga mej
i sängen o sätta på någon bra
film ;P
imorn ska ja flytta till mamma ,
mamma o billy ska på krogen
o victor på svennis cup ? xd
så ja har lägenheten för mej själv,
så mickan o malin ska myyysa medd mej ;*
o sova över ofc ;D
ja ska nog ta lite bilder då ;)

pussohejj <3
juste idag läste ja ut , så länge vi båda
andas , RIKTIGT BRA !
ahhahaha ja rekommenderar att ni
läser serien om bella o edward
hoppas dt blir filmer av
alla 4 böker :PpppPpPppPPp



SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS  

Lyckan exploderade inom mej - så häftigt
och våldsamt att jag inte visste om jag
skulle överleva den.
"för alltid", ekade Edward i mitt öra.
Jag kunde inte tala längre.
Jag sträckte på mej och kysste
honom med en passion som kunde
ha satt skogen i brand.
jag skulle inte ens ha märkt det.

        Stephenie Meyer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0