apa -.-'

dagen började med att min apa till bror kom in o förökte dra upp mej ,
o dt är inte första gången han göre xd eftersom att för att komma till
hans rum måste man gå igenom mitt o dt är väldigt jobbigt,
ja kmr aldrig kunna vara ifred!
så dt är drf ja vill byta rum med honom , men iaf,
han försökte dra upp mej o när ja vägra , satt
han sej på min rygg o hopppa , så ja har jävligt ont
+ att ja har världens jävla mensvärk också -.-'
så dt känns som att ja haar sträck lungorna , om dt går ?
hahahaha, senare ska ja flytta vi får väl se
hur dt går o sen kanske ja ska vara med malin ¨
och nora :D<3
men ja tror inte dt blir så har så jävla ont ,
men vi får väl se ,
 
jag hatar min cp bror :D

pussohej<3

hoppas ni mår bra :))))

juste när han inte fick upp mej då hlr tog han mon mobil o sprang ut
till köket där , emelie, noah. billy , o mamma satt o åt frukost
o först fatta ja inte att han tog min mobil så ja låg kvar o sen när ja
sprang ut i kööket lästa han upp mina sms!

ja skulle kunna döda den jäveln! :@@@@

pusssoehhejj igen xd <3

dagens låt : samson - regina spektor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0