15 mars 09

SHO BREE !     ;D
haah det var han douglas floley som hade gjort en bok som hette shobree xD det betydde typ tjabba xD
jag orkar fan inte med min bror! nån som vill ha honom ?
han står o babblar en massa om tjejer för malin o ljuger som fan , men det är bara för att impa på malin ,
 jag tror faktiskt han är kär xD  

men alla blir juh kära nån gång .

iaf jag sitter i sängen med datan o victor på ena sidan o malin på andra (:
det är as jobbigt dom pratar bara en massa skit , men det gör väl alla ändå xD
nu gäspar malin så intressan är det xD
aja jag vill äta pizza senare . nån mer som vill ?
nu gick malin nyss o oxo min bror , fattar ni ?! victor gick bara för att malin´gick ! hahah ;D
det börjar likna kärlek banne mej ..... ahahah xD
ja är ganska tröööttt xD 
Oliwia har damp tror jag xD det verkar så på msn iaf xD
jaja jag kollar på gossip girls före det såg jag One tree hill xD har missat skit många avsnitt ,
jag måste köpa tredje boxen xD
fast har typ redan sett alla dom avsnitten xD
idag har jag vart på match i sunne (:
en oavgjord o en förlust , det går inte så jätte bra för oss (n)
typ sisst i serien :/ men äh .. shit the same xD hahah ;)
jag gillar verkligen att göra xD haha men ni får lva med det xD HHAHAH
jag chattar med liiwa , jonte o malin (:  om nån bryr sej xDD
malin äter godis , Orättvist !
har godisstopp liiwa med o mickan med xD
shit asså vad sorligt gossip girls är ! faaaan  !
PÅ FREDAG ÄR DET STUDIEDAG !!!!!!!!!!!!!!!!
o jag kanske är lite dålig att kommentera på bdb oxo xD
datan dampar :/ som vanligt .

PussOhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0