20 mars 09

Hej på er där ute xD
vaknade av att victor o pappa bråkade trorja , vid typ halv 10 :)
det där med att va med larsson sket sej xD
men jag tror snyggingarna kan vi iaf (:
Liiwa är påväg o Malin fixar sej , mickan messa jag med men hon har inte svarat än xD
Pappa har åkt nånstans o fixar nått o jag sitter o tråååååkar :)
jag ska inte måla cyklen än  , det är för kallt ute :/
Justde jag tror Emil skulle komma hit o hämta sin mössa sen med :)
Ikväll vetjag inte riktigt vad jag ska göra antar att det blir snyggingarna ,
jag vill hyra nån RIKTIGT bra film :)
sen vill jag äta godis igen också :P
PussOhej <3

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hej hej hej hej hej hej hej

2009-03-20 @ 12:51:05
Postat av: Mickan

Hej hej hej på dig !! <33

2009-03-20 @ 12:52:21

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0