21 mars 09

Hejjjjjjjjjjjjjjjs ;D
idag va jag med Liiwa o Malin , Mickan va sjuk :/ <3
vi cyklade mest hela dan , sen kolla vi film hos liiwa i hennes föräldrars
rum o jag gillar deras säng !
sen åt vi hos mej , jag gjorde miss bildad omelett xD hahah ..
men den smaka ganska bra :D  sen undrade liiwa om jag hade
gjort äggen lr nått sånt o jag tappade mat lusten xD
sen hoppa vi littte sen skulle vi spela basket på hack o då
kom Emil , Jerry O jakob (: <3
jag vet inte riktigt vilka som vann men det var säkert dom xD
vi gick till liiwa litte senare o hoppa sen åkte vi till
 maxi med dom o litte allt möjligt xD
det var iaf kul (; justde Jakob o Jerry hitta en svart spray
 flaska hos Liiwa så dom har svart hår xD
PussOhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0