25 mars 09

HEJJJJJS <3 (:
Idag var det skola ,
spanska ,
idrott ,
elevens val ,
Val för sjuan ,
vi hade vale på spanskan vi var i datasalen med (:
valet för sjuan tror jag att jag har valt fel personer på med :/ men ja venne xD
jag blev skit rädd , Lisbeth bara placerade oss vid olika bord o
jag o fille hamnade vid samma o han trodde det skulle va nått skit svårt prov lr nött , o sen sa lisbeth just nu
sitter alla sexor såhär o fille : nu går jorden under xD
o sen fick vi veta att vi skulle välja xD det var skit svårt att välja tyckte ja xD
och litte mer trorja xD Efter det var ja med liiwa vi bakade muffins :P<3
sen var det träning xD just det det här prata jag o liiwa om , hon hade världens mensvärk xD

Oliwia säger : jag vill  bara skita ut äggstockarna !
Jag säger : det skulle inte ja vilja , för i framtiden vill ja ha barn .
Oliwia säger : men tror du jag är seriös lr ? man kan juh inte skita ut äggstockarna xDD
HAHAH jag lovade henne att lägga ut det xD

sen på träning var Larsson , Putte o Jonte med o träna med oss (:
o nu sitter jag här vid datan , har nyss pluggat lite , Australien tills imöra :/
snart ska jag dusha med (; 
jag längtar tills på lördag , YNGVES CUP (:
Helgen efter det är det SUNDSVALL (: ska åka tåg i 5 h !
O helgen efter det är det LILLA VM , vi ska spela i 95 serien (;
PussOhej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0