31 mars 09

Hejjjjjjjjs ;P
kom nyss hem från träningen :) den var skit jobbig xd
efter den hade killarna som vi träffade på Yngves match i hallen kolla en stund men sen gick vi (: <3
Nu sitter jag o lyssnar på musik och chattar  (;
När vi ska till Sundsvall kmr vi åka tåg typ 10 timmar och vi kmr sitta på plankor i tåget xD
vi får inte sminka oss och inte träffa killar där xDD
och jag tkr synd om jonte som har brutit tummen (n)
hahah justde jag glömde säga en sak som jag gjorde ,,,,,,,,,,,, äter godis :$
hahah jag klara det inte mer !! xDD
PussOhej <33 för andra gg idag xD

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå där släktingen!



Fin blogg du har. Hälsa mamma!



Ha det bra i vårvädret/Helena

2009-04-02 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0