9 mars 09 - dag med snyggingarna <33

dagen tillbringas med mina snyggingar ,
Mickan ,<33
Liiwa , <33
o Malin <33
Dom har bråkat om sterion vilken låt vi skulle lyssna på o masser xDD
men nu har dom varvat ner litte dom sitter nere i soffan o kollar på tv o väntar på victor som snart kmr med saker från netto så lata är vi xD HAHA
 
HAAH bild när mickan o malin bråkar xD

SÖTA MICKAN o hon är bara MIN ! <33

OCH SÖTA MALIN hon är också bara MIN <33

___________________________________________________________________
jag vet inte om jag får lägga in bilder på liiwa men jag väntar på SMS från henne :)
men isf kmr bilder sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0