16 mars 09


ska skicka efter från ellos snart :)
dom här skorna tror ja xD


dom brallorna (:
o kanske nått mer xD
får se hur det blir ;D



________________________________________________________________________


HALLOJ ! ;D
Men iaf idarå va det skolan lr vad trodde ni ? xD
har haft skit ont i magen hela dan , '' ja tror ja dööööööör ! xD
sen efter skolan va ja med Mickan ,Liiwa O Malin alla snyggingarna <33
vi prata en massa skit o såg lite av Wallander ,men bytte till nån annan film som handlade om fruar som var perfekta, o sen visa det sej att deras män typ operarat dom så att dom var robotar o diskar o allt sånt , det var jävligt sjukt iaf ! ;D
sen mosade Liiwa mej i sängen,  o vi tog victors säng oxo som är i rummet bredvid , det är skit störigt , victor måste gå igenom mitt rum för att komma till sitt .
vi lyssna på musik oxo sen kom plötsligt alla in till victor rum o la sej xD
sen gick vi till mitt igen men orka inte med mickan o liiwa så malin o jag la oss i victors säng igen xD
vi messa med mickan o liiwa i mitt rum med , dom sa att vi var fula :( men sen sa jag att dom lät som grisar o sen plötsligt så låg vi där i victors säng igen allihopa xD
o liiwa blev beroende av victors deo sen började hon ta deo på alla o sen var dom igång igen xD
det var den dagen det xD
imorgon är det enhets prov igen , vi har haft 2 redan :/
o på freda är vi ju LEDIGA !
ska nog va med snyggingarna då igen <33
sen hade jag fått mail om handbollen , när vi åker till Yngves ska vi åka med P 96 o Storfors F96 .
jag längtar tills Sunsvall (;
får ta ledigt fredag o måndag trorja xD
 ikväll tror jah liiwa sa att det var nåt program på tv som typ hette .... sos familj lr så var det nått annat , det var nått med familj iaf , jag har sett det förut xD
PussOhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0