min fröken är en utooomjording .

hejjjjjjjsan ;D
idag var det ´skola
idrott
spanska
prat
och bio (:
min fröken är en utomjording xD haha det var ju nästan läskig xD
haha det var en gång som jag nästan skrek till o hållde för ögonen xD
HAHAH ;D <3
men den var sådär , ganska bra faktiskt (:
efter det var jag med snyggingarn , vi bakade kladdkaka xD
och hoppade studsmatta för första gången i år <3
vi tog masser med bilder ,men usb sladden är hos pappa så dom kmr litte senare (:
imöra ska jag flytta till pappa o på kvällen skulle pappa nånstans
så tjejerna kmr till mej o vi ska myyyyyysa <33333
PussOhej <33
nu ska jag försöka fixa headerna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0