5 maj 09

tjenah tjabba hallå ,,,  ♥
 ja har blivt skit dålig på det här med bloggandet.
Men det har inte hänt så speciellt mkt, idag kom pappa hem från motogp ;) och om en vecka kmr jag, mamma, billy och victor åka till alcudia i mallis ;P o pappa hade kvar pengar sen han kom idag så victor och jag fick det som blev kvar och i svenska är det 1000 spen ! xD idag har jag praoat med mickan på willes dagis , kråkan, det är ett utomhus dagis och det var iskallt ute och det rengnade ju nästan hela dagen ! juste vi kom på att fröknarna där är mina gammla , dom kom inte ihåg mej men dom kom ihåg att ja hade en lillebror och att jag kom från en annan stad, men jag gick på sirius så dom jobba där då :)  efter det flytta ja sen kom liiwa o va med mej o mickan vi kolla harry potter femman och nu sitter jag här och kollar på wild child ;))
min pärla ( cykeln ) har börjat gnisla !!!!!!! :'/ men jaja det löser sej, igåår var ja malin o liiwa nere på stan , o sen följde malin med mej till victors brännbolls match mot föräldrarna på hacklehem, där träffa vi mickan också :))
senare kom liiwa o hon bara , den där jävla hästen sprang in i en jävla stolpe och jag fick så jävla ont i axeln xDD hahah lr nött sånt xD  
PusssssssssssssssssssOhejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj <33
haha grattis till pappa som fyllde 43 i går :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0