en stökig torsdag xd

Hoooooooooooola senoritas y senores ;D
javet inte vad som har hänt med mej , ja säger jämt hola nu förtiden xD
men iaf idag var det skola då , konstigt ?
- nejj
ja hade utvecklingssamtal halv 8 i morse så det blev att gå upp i tid ;DD
jag har blivit mer vuxen , asså mognare stod det på pappret , betyder att ja inte flabbar lika mkt xD
sen kom rektor janne med nånting det var iaf 120 frågor vi skulle svara på ! ;/
sen fick ja leos äpple o när ja hade mosat det lite fick han tbx det men han ville inte hade xD
så då la ja den under hans sitt underlag så han skullle mosa den , men pööööntus
berätta för honom om min onda plan xd
sen hamnade den på  min stol ist o hedman kmr o hoppar på den  så det blev äppel splash på mitt
fina sittunderlag som ja har gjort i slöjden ,
så sen var ja sur o gick o tryckte upp underlaget i leo , nyström , jakob o någras fler ansikten , för dom förökte ta sönder äpplet men det var bara hedman som lyckades xD
hahah , vad långt ja skriver xd
sen var dagen slut o då sprang liiwa o ja igen O;
på 20 min sprang vi 4 km i regnet ;D riktigt duktigt gjort tkr ja :))
nu måste ja dusha sitter o fryser i blöta kläder , ikväll blir det bowling med handbollen :D
 JAG KMR VINNNA ! xd
skriver ikväll hur det gick :D

pusssssohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0