55 sanningar om mej (: ♥

1. ja kmr från Eskilstuna
2. Mina föräldrar är skilda
3. ja har 2 katter o en hund
4. ja har 3 riktigt tajta vänner <3
5. jag älskar min familj
6. min idol är justin timberlake ((:
7. jag är kär, vilket ja tkr är konstigt ;ss
8. jag gillar kommentarer (;
9. min bror o mor har diabetes
10. just nu lyssnar ja på, veronica maggio - dumpa mej (:
11. imorn äre skola ;(
12. jag äger på msn spel! :D
13. ja har en ipod touch
14. ja vet inte riktigt så mkt att skriva här xd
15. jag sitter i köket just nu o wilmer dricker vatten, för er som bryr sig! :)
16. jag suger på NO
17. jag har bdb :)
18. dt står en morots kaka bredvid mej nu ;o ;s
19. jag älskar marabou choklad ;pPpp
20. ja äter på tok för mkt godis,
21. ja tränar handboll o älskar't! <3
22. ja har en w715i ;ppPpP
23. jag ska till brynäs med larssons familjen :)
24. min låtsas mamma är mickans moster. hahahah! sammanträffande tkr ja eftersom mickan o ja är bästakompisar haahahha! :D
25. jag stöööööör mej på reklamen på spotify!
26. ja blir ofta kallad blondin -.-'
27. ja åker slalom :)
28. vill prova snowboard (A)
29. brukar åka till åre över jul, lr dt har hänt 2 ggr ;)
30. åre är absolut bästa platsen man kan åka skidor på ;PpPp
31. min mormor bor i skärplinge på landet, o dt är grymt mysigt där! :D
32. min faster bor i k-stad med judde i crille :)
33. juste, ja har mer släkt i skärplinge xd <3
34. malin skrev precis till mej på msn (A)
35. jag älskar filmen, pearl harbor! o antohet cinderella story, o a cinderella story, osv osv..
36. jag tkr att dt är jobbigt att blogga ibland xd
37. jag är jätte vrång enligt billy xd
38. jag är lik min mamma! o ja älskar'na! <3
39. ja följer egoinas blogg ^^
40. ja är riktigt sugen på att spela handboll justnu xd har inte tränat på en vecka ;oo
41. jag har vaccinerats mot svininfluensan, fast min bror inte har dt än o han är i riskgruppen ? ;O
42. jag flyttar från mamma till pappa o tvärom på torsdagar.
43. jag tkr synd om den som läser egenom hela den här ^^
44. jag gillar mandariner:)
45. jag har en tandställning som ja ska använda, men inte gör ;oo
46. min idol när jag var mindre var markoolio ^^
47. jag vill ha fler läsare som läser min blogg (:
48. nu lyssnar jag på still waiting- sum 41 :)
49. ja hittade nyss en bra låt med beyonce som ja tror är ny ? broken-hearted girl (:
50. ja fyller år den 23 maj o malin den 20 ;)
51. jag fick halva min månadspeng idag :)
52. jag har slut på pengar i mobilen men har gratis sms :D
53. jag kan inga hundraser typ, vet inte ens vad min egna hund är ;oo
54. min mor har en cab som hon ska sälja men som ja inte tkr hon ska göra xd
55. jag ändrarde precis 99 sanningar till 55 sanningar, för att jag inte orkar skriva mer här ;oo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0