ÄLSKA HANDBOLL! ♥

vaknade för ett tag sen lr vid 20 i 1 kanske ja ska säga?
fast då hade jag ju redan spelat en match i k-stad ;ppP
6.30 vare samling idag, vi åkte till hellton cup igen då.
det var vinna eller försvinna, vi försvann.
men ingen har sagt att det här var den roligaste match vi någonsin spelat ?
:DDDDDDD
ahja, sen vid 9 bar det av hem igen då.
jag gick o la mej på en gång, fast först satte ja på lite bra musik.
o ja sov i 3 o en halv timme ;oo
ja är fortfarande trött också, fatta hur jag kommer se ut imorn! hahahahahah!
hellton cup iår har verkligen vart rolig fast dt inte gick ngt bra för oss.
ni ska bara se videosarna som ja har filmat när nora, emma o liiwa står o dansar utanför ett omklädningsrum i korridoren. nora hade med sig sin bergsprängare, då musik hela tiden blev det!
o om flesta matcher gav vi verkligen allt vi hade. vi åkte hem med en bruten arm, sofia bröt sin, hmm.. strål benet tror jag att det hette, det var iaf det största benet i armen ;oo
o josse stukade handen tror ja ? ;o
i går fick ida ont i sina fingrar igen ;o
ah massa skador blev det. becca föjde inte ens med till k-stad idag för hon hade gjort ngt med sin hälsena ;o
ahja, juste igår hände dt ngt med liiwa revben med tror jag ? ;o
htr dt revben lr reben ? xd
eh skitsam, ni fattar vad jag menar ;D
neä, nu får jag nog ta o plugga lite NO o fixa mej.
.
pussssssssssssssss 
.
btw, igår kväll när ja kom hem var dt ju glöggkväll med mickan, jag somnade i hennes säng, så slutade det. :)
vi maten satt victor, fille o gustav o prata om mina bröst ?????
men dom är ju bara avundsjuka ? hahahah!
ja har filmat det också, plus att jag lärde dom var keff är, vilket jag lärde mej alldeles nyss typ. hahahh!
så nu säger fille keff hela tiden, HAHAH!
dt har jag också filmat. " fan vad du är keff clara, fan vad kefft, men pappa du är keff, osv osv osv.. "
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!
.
ni skulle bara veta hur trött man var/är, ont i hela kroppen, armarna känns skit tunga, o dt känns som att allt  jag gör går i slowmotion ?
ikväll tror jag att jag skulle till emma med tjejerna o lyssna musik o sånt ;ppPp
men ja tror inte att ja pallar det, men ja skriver senare hur det blir :p
.
det kanske kommer videos senare, om ja får in dom i datorn vilket inte brukar funka ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0