dagen o annat (aa

tro dt lr ej, jag har slutat bita på naglarna!
dt är så äckligt o dt har jag alltid tyckt, men ändå försätter jag.
men för förra veckan hade vi prov i plattmaskar o sånt, o jaa.. ja
lärde ju mej lite saker, kan man ju säga ((;
.
.
nu tänkte ja ta dagen för er lite snabbt, eftersom att ja mår bättre nu.
inatt, sov inte ngnting typ. hade världens mensvärk, o mådde illa, vaar
nära på att spy några ggr ;// sen var ju klockan 7 o dt var dax o gå upp.
mådde fortfarande lika dåligt, o ja var inte den enda, malin o mickan med,
så mickan kom inte ens till skolan, men vafan tänkte ja, jag är en stark
kvinna (HH) hahahhaha! så ja gick iväg, dagen gick ganska snabbt
ändå, men mådde skit hela dan, typ .. sen efter följde malin
med mej hem, vi gick till netto , sen kom liiwa o hon vill gå tiill
netto så vi gick igen, o sen hjälpte ja liiwa med lite saker på hennes
blogg, bara för att jag är så himla snälla (A)
nu är klockan 21:54 o ja är ganska trött faktiskt, så dt blir väl
att sova snart, o ja tkr att ni är jätte dåliga på att kommenatera..;(
.
oldpic på mej o liiwa ^^
.
.
o en bild på fotografmalin med ((;
.
.

Kommentarer
Postat av: Maalin :) <3

proffsig ja ser ut då (hh)

2009-11-04 @ 14:41:07
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0