snabb genom gång, bara för att ja är lat..

dagarna kmr här då! :

  • min säng har pajat, malin,ja o mickan satt i den, o den bara braka ihop, först satt vi bara o gapade o kolla på varann o sen skratta vi så vi grät xd  men blev nyss lagad av putte o billy ;pppP ja sov snett inatt, "vakna på fel sida" också..
  • idag var dt farsdag, så ja skicka ett sms till pappa, grattis på farsdag min käre far  :) <3
  • idag har ja vart med tjejerna, mest slappdag blevre ((: <3
  • nu fick ja en jädrans lust att gå ut med wilmer också xd
  • internetet har slutat fungera, iaf i mitt rum ? ;ssss
  • jag har kläder i hela mitt rum, för min byrå är trasig xdd
  • ja har drygat väldigt mkt idag, ;/
  • dt har hänt massa mer, men pallar inte berätta nu xd <3
VI HÖRES! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0