20:10 o ingen läxa gjord än ;//

kom precis hem får liiwa har vart där sen klockan 3 ngn gång, vi har sett på peter pan o cyklat till maxi o lite sånt (;
brovallen idag då, jag var med på längdhopp o där hoppa ja, 2,92 , sen kula o ja kommer inte ihåg vad ja stötte xd
men ja vet att jag gjorde över tramp 1 gång :PpPpPP
sen 1500 m då, ja sprang med liiwa,lolloh,ebba o hannah :P lolloh hoppa av efter första o ja o liiwa efter andra, bra jobbat clara -.-' ja som var så taggad xd men hahah dt blir ju fler år :)
juste ja har tänkt o alla dom här stora bloggarna, som skriver inte tex; ist, iaf, tkr o mkt o sånt, så jag har bestämt att jag ska börja skriva vanligt o dessutom så kan dt hända att jag även skriver så i skolan, vilket ja tror man inte får. så jag ska försöka (((;
nu är klockan 20:06 o ja har inte gjort matte läxan tills imorn än! :/ o sen fryser ja som f*n!
det är fan iskallt (n) jag vill ha sommar.
snart ska ja äta lite också, dagen har vart ganska bra , bättre än lektioner iallafall-
såg ni iallafall, stavas dt så lr i allafall ? xd
men jajaja, nu ska ja byta om till pyjamas o göra te o hämta täcket o sen sätta mej här igen ;)
HARE  (H)

pussar och kramar, clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0