bouenas noches ;*

gó kväll (;
kom precis hem, o klockan är 01:16.
har passat maxen med liiwa o mickan, liiwa drog vi 12 någon
gång. blev massa godis, chips osv osv.
vi kolla freaky friday, CIS o senare kolla
vi repris av MTV galan, hahahah, jag var lite efter så ja fatta inte att
beyonce o Jay'Z var tillsammans, o så vann ju taylor swift ett pris för
bästa kvinnliga musik video, o så stod Jay'z på scenen o så tog han en
mick o bara: beyonce har gjort den finaste videon någonsin iallafall.
hahah värsta taskigt, så publiken buade, o sånt o dom på scen bara stod o
glodde, o sen blev det reklam, hahahah! jag tyckte att det var
riktigt fult xd
i början ungefär hade madonna världens finaste tal
om Michael Jackson! hon berätta om när dom hade myst framför
en film, tillsammans o att han hade tagit hennes hand och sen hade
dom träffats flera gånger o sen berättade hon saker som han hade
sagt under filmen, o på slutet att dom tappa kontakten tillslut.
sen kom hanna o emelia hem o då gick ja o mickan
med mickan o emelia följde mej hem o sen gick dom hem
till sej, o för hanna var jag tvungen att säga till
pappa eller eva att skicka ett sms om att jag var hemma, så
när jag kom hem, fick jag väcka dom med ,hahaha! xd
juste förut blev det lite marsmellows vilket var år sen
jag åt! dt var gott :PpPppPpP
o imorn ska jag beställa något från tax free katalogen, jag får handla
för 300 kr. pappa o eva ska ju till turkland snart, och jag får
inte följa med :(((((
juste man fick även se en längre bit av new moon trailern !
o fy fan säger jag bara! :DD
jag läängtar som bara fan, så jävla bra är boken iallafall
och jag tycker att bara trailern är skit bra!
LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA!
det var en massa prat om Michael Jackson och man fick se
en massa av hans musik videos med, o
Janet Jackson uppträde med, (yy'
.
vila i frid ♥
Michael Jackson, the king of pop ;*
.
nu är jag så jävla trött , så ja MÅSTE sova, så gó natt ;*
vi ses imorn alla bloggläsare ;***
.
sov gott, ClaraBlom♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0