TACK FÖR MEJ ! ;) ( för ett tag )

kom nyss hem från träningen, jag har nästan aldrig lust att träna längre, men när man väl är där är dt skojj som fan!  :'DD ♥
har nyss delat på en grape frukt med eva :ppPp mums :P
imorn blire karlstad med eva,mickan o liiwa, skojj skojj :)))
o gissa vad ja får! 500 kr av mamma o 500 kr av pappa!
jag älskar er ♥
idag gick vi till 10 i 4 men när vi har kristian brukar vi alltid
få sluta tidigare så idag slutade vi vid 20  i 4 ;)

♥ ~ CLARA TÄNKER ~ ♥
.
jag har tänkt, o ja tror att jag ska sluta blogga,
man känner sen nästan tvingad att sätta sej vid datorn för
att blogga, och egentligen är det inte speciellet roligt.
men om ja tar bort den kommer jag säkert ändra mej
till slut, så nu kommer jag bli riktigt dålig på att blogga.
jag kommer inte sluta blogga helt, utan bara skriva när
jag har något att skriva om.
för det är kul att kunna skriva ner saker, som man själv tycker
o tänker om , o veta att det är folk som lyssnar, och
läser det som jag skriver.
och ja vet själv att det inte är kul att läsa bloggar där dom
bara skriver om hur deras dagar är. men det är jag.
mina dagar är i stor sätt likadana.
skola, träning, slapp, film.
samma visa varje gång ;) om ni fattar vad jag menar ;D
men vi får se, hur det blir.
.
.
ADIOS BLOGGEN ! :D

om ni inte visste det här, så har jag en
bilddagbok, där ni kan kolla, för ja tror att dt
är där jag kommer hålla hus nu :))
http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#77
och ni kan också adda på msn : [email protected] ;**



Kommentarer
Postat av: Oliwia

vare inte du som skulle sluta blogga ;) ?

2009-09-24 @ 11:11:10
URL: http://liiwan.blogg.se/
Postat av: Niclas PosseruD

2009-11-02 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0