dina andetag är mina hjärtslag ♥

saknar bloggandet lite om ja ska vara ärlig i allafall nu när man är sjuk o dt inte finns någonting alls att göra.
så jag slänger in ett litet inlägg nu här :D♥
.
hmm.. vart ska ja börja? :)
vi kan väl börja med typ 2 veckor sen :D
prick 2 veckor sen sov leo här över helgen, väldigt mysigt ♥
för en vecka sen var jag i Branäs med larssons, o lidens o alla dom dära goa personerna! ;)
o jag har blivit låtsas faster! :D
dt har hänt massa mer saker, men som jag typ inte kommer på nu. hahah!
vi har vart i säfsen med skolan också, hahah :D
ni får ha det så bra, för det ska jag ha! ;p♥
.
.
5/2-10, jag älskar dig leo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0