cause it's you and me and all of the people

jag funderar faktiskt på att börja blogga igen?
fast inte på så stort allvar, bara för skoj skull liksom (;
nu iaf så sitter jag här, o här har ja suttit ett bra tag nu..
jag letar efter "måste ringa Carina" att ladda ner till pappa, hah!
jag är sjukling också, fick gå hem sista lektionen, innan den.
febern har nog inte gått bort än, o sen så har ja typ ont i magen på något konstigt sätt.
men annars idag så har det gått fort, alla av tjejerna fick gå hem utom mickan.
det måste typ vara någonting som går runt, hahah...
vi började med spanska, sen var ja till syster karin, sen vare engelska, o efter det matte sen musik, sen gick jag hem och jag missade SO:n på slutet där
när ja kom hem kröp ja ner i sängen, sov lite o kolla lite teve.
o nu sitter ja här o lyssnar musik, o jävlar vad ont i huvet jag har.. hahah...
ahja, i helgen sover leo hos mig igen, det ska bli mysssssssss ;*♥
pussisar och kramisar claris :DD♥
jag tror inte att dt blir någon skola för min del imorn..

Kommentarer
Postat av: Oliwiaa

vad har oliwia på hjärtat tro?

haha älskar dig <3

2010-02-22 @ 19:18:36
URL: http://omerilainen.blogg.se/
Postat av: malin :)

ingen skola för mej heller imörn.. <3

2010-02-22 @ 19:33:13
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0