00;23

sitter här med datan i sängen, o ljus har jag tänt med. för värmen har helt plötligt försvunnit (?)
så dt är skit kallt här hemma, har haft ljus i hela lägenheten hela dagen. men iallafall har inte hänt så mycket under dagen, vid 5-6 tiden gick ja till strand o träffa leo, mys!
vi såg film, kommer inte ihåg vad dom hette men dt var iallafall mysigt och borde göras om!<3
vid 10 någon gång knalla ja hemmåt o leo var så snäll så han följde mig ända till stensta ;ooo
nu sitter jag som sagt här och imorn ska jag flytta till far och sen får vi se vad det blir! :D
pussssssssssss<3

.
.
.
jag saknar min långa lugg... ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0