det går inte att beskriva ♥

sitter här skit taggad inför imorn nu, fyfan asså. sån himla lust att vinna över hammarö en gång för alla liksom! ;p
om ni fattar vad ja menar?
hahahah, liksom dt var år sen vi vann mot dom ;o
men ahja, på måndag är det också match, mot skåre hemma! ;)
idag;  skolan, gick ganska snabbt, men var dock riktigt irriterad mesta dels av dagen ;d
sen efter det hemmåt bar dt av, satt vid datorn, samtalde lite i familjen åt, hade det chill helt enkelt.
o sen vid 10 tiden ngn gång gick ja en promenix lr vad man ska kalla dt med leo.
sen träffade ja malin en stund efter det också, vi var ocksåå ute o gick, hahah.
hon knuffade mig i en snöhög för att hon trodde att dt kom en bil, vilket det gjorde också. men det var inte det jag menade,´, jag hade liksom lätt hunnit undan utan att hon knuffa mig. så när bilen kör förbi sitter ja i en snöhög o skrattar o malin står upp o skrattar. asså undra vad folk tror om oss egentligen? ^^
hahahhahahaahahahahahah!
ahja, puss på dagen, iallafall det bra som har hänt.
puss! ♥
.
hahah, det var ett tag sen hon dog nu. men bättre sent än aldrig.
vila i frid brittany murphy ♥


Kommentarer
Postat av: malin :)

sv: hahahhhaahahahahahahahahaahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahhahaha ! <3

2010-01-16 @ 10:33:44
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
Postat av: Dadaa

Du är så himla avundsjuk på mig!

2010-01-16 @ 16:54:55
URL: http://dadaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0