fredag, k-tooooown md brudarna ♥

ni ser ju rubriken, orkar inte prata om dt, hahah, men dt har iallafall vart toppen! ;))♥
som vanligt asso :)
  • tjock, ljus blå tröja :)
  • svarta jeans leggings
  • ljus blå jeans skorta ;pPpppppPP
  • hel vit, lång ärmad tröja (:
  • örhängen ;d
  • foundation
  • c-vitam x'd
  • hals tabletter ^^
  • o ett par skor!
det var dt jag köpte, nöjd med dagen ;)
jag orkar inte ta bilder på allt, hahah, för lat för det och jag tar inte det här med bloggandet på så stort allvar, om jag ska vara ärlig så vill jag inte sluta som kissie ^^
ahja, puss på dagen.
.
älskar er tjejer ♥



sitter här hemma nu, gick från stationen o trodde ärligt talat att ja skulle frysa ihjäl, o sen när ja kommer hem ska ja ta upp nycklarna med, ha-ha.
hjälpte nyss pappa med att hämta ved, för nu ska det eldas här hemma. men ja gick upp direkt typ, för dom satte på kent, vilket ja hatar, blir så depp av det, så jag skyndade mig upp o satte på lite egen musik :)
.
äre mys så äre! ♥
tröjan o örhängena är nya på bilden
.

slänger in denhär bilden när jag ändå är igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0