ja lägger ner.. ni överlever! (; ♥

god kväll alla sköna läsare! hahahah!
säger bara såhär, ja skiter i dt här med bloggandet ett tag.
har inte tid.
men ja kan berätta lite för sista gången. hah!
skolan idag, skit segt som vanligt.. hahah ;d
gick till 10 i4 men ´vi fick sluta lite tidigare.
o nu ska jag skärpa mig har jag lovat pappa, däni!
jag sover för lite, så jag blödernäsblod hela tiden, inte kul ;<
därför ska ja sova snarast, imorn är det engelska prov också!
o jag ska inte glömma att dt är idrott imorn med!
åhhh! ja glömmer alltid det nästan, ska börja sätta upp kom ihåg lappar trorja?!
men iallafall, efter skolan gick ja hem, la mig o sov. hade ont ihela kroppen, helt slut.
har ju spelat handboll hela helgen o tidiga morgonar och sena kvällar, inte bra!
sen har jag börjat få ont i foten igen, så ja ska börja med skyddet igen. och javet att ni bryr er si himla mycket också! hahahhahahahaha..
men iallafall tillbaka till dagen. jag la mig o sov till klockan 6 tog en ipren också.
vid 6 hoppade ja i duschen, en varm dusch är ju livet liksom (h'
sen satt ja här o kika lite på bdb, lyssna lite musik bara chilla asså, HÄRLIGT!
hahah, sen vid 8 tiden gick ja promenad med leo, hahah alltid lika mysigt ;) ♥
ahja, sen var ja hemma igen vid typ 15 över 9 o då draack ja ett glas saft sen gick ja hit upp igen.
o här är vi nu, hahah!
hahahah, ja skriver "hahah!" väldigt mycket, o jag vet massa folk som stör sig, haha, dt gör jag med ;>
men tillbax till sak. sitter här.. tänkte lägga mig o plugga o lyssna lite på ipoden ett tag nu faktiskt, gå ner o ta ett till glas med saft också.
asså fan vad  mina inlägg är intressanta! HAHAHAH
ahja, ni överlever och det här var ju som sagt det sista på ett tag. puss!♥
O HÖRNI! JAG BLIR SNART LÅTSAS FASTER! :DD ♥
hahahah :DD
.
.
du skulle bara veta hur mycket du betyder för mig.. ♥
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0