stolthet och fördom ♥

sitter här i soffan med mamma, eller ah hon sitter i den ena och jag i den andra.
vi har nyss kollat på stolthet och fördom den nyaste, det finns en gammal variant av den o den är 6 timmar ;o
vi har den, men ja har aldrig orkat kolla på hela ;d
nu sitter vi o tjafsar om vilken kanal vi ska se på, hon vill se på "skenet bedrar" vilket är en serie som är rolig enligt henne men inte enligt mej, hahahah!
kom hem från mormor idag någon gång vid 4 tiden, och då hoppade jag in i duschen, eller nej ja hoppade inte in i den, men ni hajjar vad jag menar? ^^
iallafall jag hoppade in i duschen, eller först satte ja på datorn, men iallafall när jag hade duschat fixade jag mig och gick sen till malin o kolla film, o sen kom liiwa med, så vi pratade och lyssnade på musik o sånt.
SA JAG ATT JAG CYKLADE DIT?! ;o
hahahhahahahahahahahahahahahahahahahah, o min bror snor min cykel jämt så nu hade han ändrat sadeln så den sitter jätte långt nere, o dt måste ha sett ganska kul ut när jag kom där o ah hahahha!
men ahja, sen tog liiwa o ja följe hem vid 9 då åt jag o sen satte jag mig gär o resten vet ni redan.
juste på vägen hem gick ja o liiwa runt o sjöng barnvisor, mys :)
pusssssssssssssssssssssssssssssss ♥
.
.


ta mig utomlands... ♥

Kommentarer
Postat av: Oliwiaa ♥

här kommer Oliwia Meriläinen, jah här kommer Oliwia Meriläinen. JA HÄR KOMMER JA!

;DD<3

2010-01-06 @ 13:39:26
URL: http://omerilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0