hela världen är så underbar

har inte bloggat på ett tag. har haft fullt upp. varit i gbg och skara med pojkvännen och det har varit underbart! dagarna efter har flytit bra underbart också, dom har tillbringats med mina underbara vänner och min underbara pojkvän. nu kom jag precis hem o strax är det dax att äta mat. imorgon ska jag jobba hos pappa på statoil med att stå o pumpa upp hundratals fotbollar.. lär ta några timmar, men det är det värt. efter det sen ska jag till skymingen med oliwia och mickan. puss ♥
.

"hela världen är så underbar om man är korkad, dum och glad."

lite sommarfeeling såhär en regning o tråkig dag som den här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0