stilen tar kol på oss alla

5 månader med världens bästa leo ♥ vid 4 ska jag möta honom o så ska vi hitta på något.
har sovit hos honom fredag till lördag, lördag till söndag. har varit hur mys som hellst, och vi har passat fabian.
plockat blåbär osv :D på tosdag åker vi till göteborg till anton (låtsas bror) med familjen, direkt efter det tar leo och jag tåget till skara troligen med leos famlij, och direkt efter det tar vi kanske tåget direkt till min mormor. dt blir en liten luffning ;) mysigt ska det blir iallafall! ♥ nu ska jag fixa mig lite och sen får vi se vad det blir. puss!
jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Oliwia Meriläinen

emma - oliwia, jag har alltså en luspudel?

oliwia - hah, emma jag har en VÄGKORSNING!



hahah det var dagens! ;$$

2010-07-05 @ 12:02:47
URL: http://omerilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0