wey

sitter i köket med mammas data medans hon lagar mat. igår umgicks jag med malin. vi gick till bibloteket, påvägen hem gick vi förbi konsum och köpte 1 liter jordgubbar som vi sen smaska i oss på malins gård i solstolarna till vårar bra böcker! sen träffade vi oliwia och mickan, vi passade william eftersom tobbe och emelia vaar hemma hos min pappa och spela kort. lite senare kom vi på att vi kunde sova på mickans studsmatta. så inatt sov jag på mickans studsmatta, eller ja vi skulle ha sovit där men vi la oss på altanen iställetm och vi sov inget, förutom på morgonen så somnade vi alla till prinsessan och grodan (tror jag). var uppe hela natten o busa. gick promenader, hoppa studsmatta, kasta vatten osv. började dagen med en liten promenad till strand sådär vid halv 7 tiden. fyfan vad det svider i mina ögon. kom hem runt 10 kanske. då blev det sängen, ungefär en timma efter väcker mamma mig coh då är det dax för att spela äventyrsgolf i lundsberg med familjen. jag kom på delad sista plats med victor. och mamma vann, trots att hon frågar varje år vi kommer dit "hur går det till nu igen då?" haha. sen åkte vi hem, tog en glass i skärgårn och sen sängen igen. vakna för ungefär 30 min sen kanske. nu har jag packat och fixat och efter maten åker jag till pappa. där ska jag packa ännu mer eftersom vi åker till göteborg imorgon och direkt efter det blir det skara. jag har tyvärr inga bilder sen kvällen/natten/morgonen. ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du? :)
klicka här är du smart ;)

msn eller nån annan mail :D)

har du en blogg?

vad har du på hjärtat sötnos? :)

Trackback
RSS 2.0